Ε Π Α Λ
Για άλλη μια
φορά θα ασχοληθούμε με το φλέγον χρονίζον πρόβλημα του ΕΠΑΛ Κατοχής που αρχίζει από το μακρινό 2010 και προχωρεί σε ρυθμούς χελώνας .
Η ανάδοχος Εταιρία
δεν παραδίδει το κτίριο στον Δήμο μας διότι δεν έχει
σύνδεση ρεύματος και το τραγελαφικό
είναι ότι η αγαπημένη μας ΔΕΗ δεν κάνει την σύνδεση χωρίς να εισπράξει τα 3500ευρω
…. κοινωνικό χαρακτήρα δεν έχει; αλλά είχε για σάντουιτς και καφέ… αλλά ούτε ο
Δήμος μας έχει αυτά τα λεφτά. Σύνδεση νερού δεν έχει …γιατί η ΔΕΥΑΜ δεν έχει
εργατικό προσωπικό να την κάνει; Λόγο απραξίας των Αρμοδίων ,το ΕΠΑΛ πήρε πρωτοβουλία
να ζητήσει προσφορές 2000ευρω για τα κάγκελα
και 20000ευρω για στέγαστρο και 5000ευρω
για τις τουαλέτες και χρειάζεται και ένας γερανός για μεταφορά ορισμένων
αντικειμένων .
Όπως
βλέπουμε το συνολικό κόστος φτάνει τα 40000ευρω και δεν μπορούν να βρουν ένα
κονδύλιο για την μεταφορά του ΕΠΑΛ ;αλλά
ίσως τους αρέσει να μην γίνει η επιδιώκουν με την ανετοιμοτητά τους την σκόπιμη καθυστέρηση του ,μετά από τόσα χρόνια , η την
μεταφορά του η το κλείσιμο και να πάνε τα παιδιά σε άλλα ΕΠΑ η
στα ιδιωτικά ΙΕΚ. Μήπως θα έπρεπε
να πληρωθούν από το ΕΠΑΛ και να κάνει και τις μελέτες; Μια
κουλτούρα μη επίλυσης του προβλήματος
μέσα σε ένα χρονικό όριο και μετακύληση
του στο απώτερο μέλλον, εάν δεν αλλάξει αυτή η κουλτούρα ,συμπεριφορά και
αντίδραση του Δημοτικού και Κρατικού μηχανισμού … δυστυχώς θα παραμείνουμε
δέσμιοι του παρελθόντος .
Διερωτώνται οι Κατοχιανοί και αισθάνονται
απογοητευμένοι από την παρατεταμένη αμέλεια και από αυτούς που εκφράζουν το
Δημόσιο συμφέρον<<administrative capacity>> έως πότε θα συνεχιστή αυτή η φαρσοκωμωδία σε
βάρος τις Μαθητικής Νεολαίας ,είναι δυνατόν 150 μαθητές να είναι στοιβαγμένοι
σε 3 αίθουσες ; δεν βλέπουν τον επείγοντα χαρακτήρα του προβλήματος ;οι
υπόνοιες που έχουμε μας ταλανίζουν μήπως
υπάρχει κάτι άλλο; συνεχίζοντας την χρονοτριβή του. Μαθημένοι είμαστε να
εγκαταλείπονται νέες κατασκευές, οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις μας διδάσκουν ,αλλά
καλλίτερα φταίνε οι άλλοι η ας το φορτώσουμε στους επόμενους χωρίς ένα ορατό
χρονικό παράδοσης και δίνοντας
παράδειγμα στην Μαθητική κοινωνία το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρεται αύριο .
Γεώργιος Καλόκληρος