30 Μαΐου 2023

η Χριστίνα Μπέλλου-Ντάλλα, με τον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» και τον Δήμαρχο, Κώστα Λύρο.



Υποψήφια θα είναι στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές η Χριστίνα Μπέλλου-Ντάλλα, με τον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» και τον Δήμαρχο, Κώστα Λύρο.

Σε δήλωσή της η κα. Χριστίνα Μπέλλου-Ντάλλα ανέφερε:

«Η αγάπη για τον τόπο μου και η διάθεσή μου για προσφορά με παρακίνησαν να αποδεχθώ την τιμητική για μένα πρόταση του Δημάρχου μας, Κώστα Λύρου, να είμαι υποψήφια με την «Δημιουργική Ανατροπή». Ετσι θα μου δοθεί η δυνατότητα να συμβάλλω στην κοινή μας προσπάθεια για ένα ακόμη καλύτερο Δήμο. Αγαπάω το τόπο μου και θέλω να προσφέρω και μέσα από τα κοινά θα έχω λόγο στις αποφάσεις που αφορούν τον Δήμο και την ποιότητα της ζωής μας»
 



Εκ του Γραφείου Τύπου Συνδυασμού «Δημιουργικής Ανατροπής»