– 1.600 άτομα στο έργο της Ιόνιας Οδού, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται έως τέλος του έτους
Καθώς οι μήνες περνούν και τα έργα στην Ιόνια Οδό όλο και προχωρούν, το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στους ρυθμούς υλοποίησης, την πρόοδο και τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει ένα τόσο μεγάλο έργο.
Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί τέλη Δεκεμβρίου 2015 με μόνη εξαίρεση την ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Κλόκοβας, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2016.
Όπως μαθαίνει το ypodomes.com η εκκίνηση των εργασιών για την διάνοιξη της Κλόκοβας με διπλή σήραγγα 3χλμ έκαστη τα έργα θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι. Στην παρούσα φάση, η συνολική πρόοδος των εργασιών ξεπερνά το 33%.
Η Ιόνια Οδός αποτελεί το συνδετήριο άξονα μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα. Ο δρόμος αυτός έχει τεράστια σημασία- κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο. Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών και να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής.
Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 212 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.
Τα εργοτάξια σε λειτουργία είναι ανά τμήμα τα εξής:
-0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου
-76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Συκουλα. Τέλος στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο- συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος.
-145,7 χλμ.– 170 χλμ: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας
-170 χλμ.- 190 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού
Στελέχη της κοινοπραξίας ενημέρωσαν το ypodomes.copm pvw στα εργοτάξια της Ιόνιας οδού απασχολούνται 1.600 άτομα, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται έως τέλος του έτους. Τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται είναι ιδιόκτητα, αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά.
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία είναι πολλαπλά, ενώ με την ολοκλήρωσή της η Ιόνια Οδός θα προσφέρει σε όλους τους οδηγούς ασφάλεια, άνεση, ποιοτικές υπηρεσίες και μειωμένη κατά μία ώρα διάρκεια διαδρομής στο ταξίδι Αντίρριο – Ιωάννινα (περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά) ενώ από την Αθήνα στα Ιωάννινα θα απαιτούνται περίπου 3 ώρες και 40 λεπτά.
Εντυπωσιακά είναι τα ωφέλη και για την Θεσσαλονίκη καθώς με την χρήση της Εγνατίας και της Ιόνιας Οδού θα μπορεί π.χ ο οδηγός να φτάσει στην Πάτρα σε περίπου 4 ώρες χρησιμοποιώντας κλειστό ασφαλή αυτοκινητόδρομο στα συνολικά 450χλμ της διαδρομής.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
agriniopress.gr
Καθώς οι μήνες περνούν και τα έργα στην Ιόνια Οδό όλο και προχωρούν, το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στους ρυθμούς υλοποίησης, την πρόοδο και τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει ένα τόσο μεγάλο έργο.
Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί τέλη Δεκεμβρίου 2015 με μόνη εξαίρεση την ολοκλήρωση της κατασκευής της σήραγγας της Κλόκοβας, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2016.
Όπως μαθαίνει το ypodomes.com η εκκίνηση των εργασιών για την διάνοιξη της Κλόκοβας με διπλή σήραγγα 3χλμ έκαστη τα έργα θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι. Στην παρούσα φάση, η συνολική πρόοδος των εργασιών ξεπερνά το 33%.
Η Ιόνια Οδός αποτελεί το συνδετήριο άξονα μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα. Ο δρόμος αυτός έχει τεράστια σημασία- κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο. Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών και να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής.
Το συνολικό μήκος του άξονα της Ιόνιας Οδού είναι περίπου 212 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, θα κατασκευαστούν ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.
Τα εργοτάξια σε λειτουργία είναι ανά τμήμα τα εξής:
-0 χλμ.- 76,7 χλμ.: Εργοτάξιο Εύηνου
-76,6 χλμ. – 145,7 χλμ.: Εργοτάξιο Ανισοπέδου Κόμβου Αμβρακίας και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Συκουλα. Τέλος στο 96χλμ, περιοχή Τούμπανο, βρίσκεται και λατομείο- συγκρότημα παραγωγής ασφαλτικών και σκυροδέματος.
-145,7 χλμ.– 170 χλμ: Εργοτάξιο Φιλιππιάδας
-170 χλμ.- 190 χλμ. : Εργοτάξιο Επισκοπικού
Στελέχη της κοινοπραξίας ενημέρωσαν το ypodomes.copm pvw στα εργοτάξια της Ιόνιας οδού απασχολούνται 1.600 άτομα, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται έως τέλος του έτους. Τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται είναι ιδιόκτητα, αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά.
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία είναι πολλαπλά, ενώ με την ολοκλήρωσή της η Ιόνια Οδός θα προσφέρει σε όλους τους οδηγούς ασφάλεια, άνεση, ποιοτικές υπηρεσίες και μειωμένη κατά μία ώρα διάρκεια διαδρομής στο ταξίδι Αντίρριο – Ιωάννινα (περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά) ενώ από την Αθήνα στα Ιωάννινα θα απαιτούνται περίπου 3 ώρες και 40 λεπτά.
Εντυπωσιακά είναι τα ωφέλη και για την Θεσσαλονίκη καθώς με την χρήση της Εγνατίας και της Ιόνιας Οδού θα μπορεί π.χ ο οδηγός να φτάσει στην Πάτρα σε περίπου 4 ώρες χρησιμοποιώντας κλειστό ασφαλή αυτοκινητόδρομο στα συνολικά 450χλμ της διαδρομής.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
agriniopress.gr