17 Ιανουαρίου 2014

Ο Δήμαρχος Μεσολογγίου κος Κατσούλης στο Money Show στο Hilton τον Δεκέμβρη

Στο Money Show στο Hilton ο Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου της OPHELIA κος Ρήγος Αντώνης, ο κος Λέτσιος Ελευθέριος, ο Πρόεδρος της OPHELIA κος Κουσκούκης Κωνσταντίνος κι ο Δήμαρχος Μεσολογγίου κος Κατσούλης Παναγιώτης.
  
  
Ας δούμε τι σημαίνει OPHELIA και ποιος ο σκοπός της.
Πριν είκοσι μήνες 4 επιχειρηματίες με εμπειρία κι όρεξη για νέες προκλήσεις αφουγκραστήκαμε την ανάγκη της αγοράς για ένα απλό, αλλά πολυδιάστατο multimerchant σύστημα εξαργύρωσης πόντων και ξεκινήσαμε την έρευνα αγοράς για την εδραίωσή του. Οι εκτεταμένες έρευνες αγοράς, που εκτελέσαμε, ανέδειξαν την ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων για πολύ περισσότερα και σχηματοποίησαν την επιχειρηματική κίνηση, που θα σας παρουσιάσω

Είμαστε εξειδικευμένοι Σύμβουλοι Μικρών Επιχειρήσεων, κι υλοποιήσαμε μια καινοτόμο ιδέα έχοντας αφουγκραστεί τα κελεύσματα της αγοράς στη διάρκεια της ύφεσης.

Δημιουργήσαμε, ειδικά για τις Μικρές Επιχειρήσεις, μια νέα υπηρεσία

την κοινωνία της OPHELIA,

Την ευφυή κοινωνία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Μέσω της οποίας

υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις-μέλη της, προτείνοντας πρωτοποριακά εργαλεία ανάπτυξης, όχι για μια απλή προοπτική ύπαρξης κι εξέλιξης τους, αλλά για πραγματική προστιθέμενη αξία:

εξασφαλίζουμε πρόσθετο προσωπικό χρόνο στον μικρό επιχειρηματία, που είναι και μέτοχος της επιχείρησής του, κι οικονομικός διευθυντής και διευθυντής marketing... αλλά κι υπάλληλος κι αποθηκάριος

εξασφαλίζουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας προς τις επιχειρήσεις όσον αφορά

1. Στη διαχείριση των επιχειρηματικών τους πόρων
2. Στη διαχείριση του πελατολογίου τους
3. Στην προσέγγιση νέων πελατών
4. Στην εμπέδωση της κατάστασης της αγοράς, που δραστηριοποιούνται
5. Στον προσδιορισμό του στίγματός τους στην αγορά
6. Στη στοχευμένη προβολή προϊόντων κι υπηρεσιών
7. Στη δημιουργία της εικόνας στο διαδίκτυο και στην έντυπη επικοινωνία τους
8. Στην προβολή αυτής καθαυτής της εικόνας της επιχείρησης

Με σκοπό

1. Τη μείωση του ρίσκου του επιχειρείν
2. Τη δημιουργία ανοιχτών τοπικών mall
3. Τη συγκέντρωση του 100% των συναλλαγών στο 35% των επιχειρήσεων
4. Τη δημιουργία επικαιροποιημένης βάσης δεδομένων καταναλωτικών συνηθειών
5. Τη πλαισίωση συσχετιζόμενων επιχειρήσεων για σύμπραξη και συμπόρευση

Για το έτερο σκέλος της κοινωνίας, τους καταναλωτές, παρέχεται OPHELIA

1. Στις καθημερινές τους συναλλαγές.
2. Ο εξορθολογισμός στη διαχείριση των δαπανών τους
3. Η στοχευμένη ενημέρωσή τους ανάλογα με τις ανάγκες τους

Κι όλα αυτά μέσω της συμμετοχή τους σ’ ένα μαγικό άυλο (χωρίς κάρτες και μηχανάκια) κόσμο της επιστροφής πόντων που υλοποιήσαμε.

Η κάθε διακριτή υπηρεσία, που παρέχουμε ΥΠΑΡΧΕΙ άρρητα ειρημένη και πολύ ακριβή στην Ελληνική κι ευρύτερη αγορά, που δραστηριοποιούνται οι μικρές επιχειρήσεις.

Είμαστε η πρώτη δομημένη προσπάθεια συγκρότησης μιας πληθώρας υπηρεσιών marketing και διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων, προς τις μικρές επιχειρήσεις με ανεκτό κόστος και σφαιρική αντιμετώπιση των αναγκών τους. Είμαστε πρωτοπόροι

1. Στο πακέτο παρεχόμενων υπηρεσιών
2. Στα οφέλη, που αποκομίζει ο επιχειρηματίας κι ο καταναλωτής από κάθε διακριτή υπηρεσία
3. Στην ευκολία χρήσης του συστήματος ανταμοιβής με πόντους
4. Στη φιλοσοφία περιορισμού της ένταξης επιχειρήσεων
5. Στην οργάνωση προώθησης του ονόματος της OPHELIA
6. Στην μοναδικότητα του τρόπου επαφής του καταναλωτή με την επιχείρηση

Είμαστε πρωτοπόροι γιατί δημιουργούμε δίκτυο επιχειρηματικών συμβούλων συνεργατών σε κάθε τοπική αγορά, που δραστηριοποιούμαστε, για να υποκαταστήσουμε τους ανενεργούς εμπορικούς συλλόγους και τα παρωχημένα επιμελητήρια

Φιλοδοξούμε

Η κοινωνία OPHELIA να γίνει συνώνυμο της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της ωφέλειας

Φιλοδοξούμε

Την εμπέδωση της OPHELIA στο υποσυνείδητο και στο συνειδητό του κάθε επιχειρηματία και καταναλωτή

Μπείτε κι εσείς στον Κόσμο μας σήμερα!

Ευχαριστούμε

katochi News