04 Ιουνίου 2023

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΌΣ ΣΤΟΝ ΛΆΜΠΡΟ ΛΟΥΚΆ




ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΌΣ ΣΤΟΝ ΛΆΜΠΡΟ ΛΟΥΚΆ

Γράφει ο ΚΏΣΤΑΣ ΡΌΜΠΟΛΑΣ

Μπάρμπα Λάμπρο με τις απλές λέξεις, που ακολουθούν, θέλω να σε αποχαιρετήσω και να σε ευχαριστήσω, γιατί με τίμησες πολύ, όσο ζούσες.
   Σου γράφω απλά, όπως θα σου μιλούσα, αν σε είχα μπροστά μου, όπως μιλούσαμε τα προηγούμενα χρόνια.
   Δεν μπόρεσα να μιλήσω, όπως ήθελα, στην εξόδιο ακολουθία σου, στην οποία συμμετείχαν, όσοι σε αγαπούσαν και προσευχήθηκαν μαζί με τον Μητροπολίτη μας για την ανάπαυση της ψυχής σου. Κρατώ ενθύμιο πολύτιμο τα σοφά λόγια σου, που μου είπες στις 17 Μαϊου στον Άγιο Νικόλαο τον Μετσοβίτη, που τόσο τιμούσες. Ζήτησες μάλιστα να βγάλουμε μία φωτογραφία, γιατί του χρόνου δεν θα ήσουν εκεί, μας είπες.
   Από τότε που σε γνώρισα, πριν 60 χρόνια στις ΑΛΩΝΙΕΣ, μικρό παιδί εγώ, έμαθα από τους γονείς μου, την πορεία της ζωής σου. Γνώρισες τον πόνο και την αδικία κάποιων ανθρώπων από τα εφηβικά σου χρόνια. Πάλεψες και εργάστηκες σκληρά, στην πατρική οικογένεια πρώτα και αργότερα στη δική σου οικογένεια, που δημιουργήσατε με την αείμνηστη Θεία Ευπραξία.
   Πήρες αρχές από τους γονείς σου, τις οποίες εφαρμοσες στη ζωή σου. Ήσουν άνθρωπος με τακτικό εκκλησιασμό και συμμετοχή στα σωτηρια μυστήρια της Εκκλησίας μας. Προσπάθησες να εφαρμόσεις την εντολή της ΑΓΆΠΗΣ στην πράξη, συγχωρώντας, όσους σε έβλαψαν. Αυτά διδάξατε και στα παιδιά σας.
   Αναθρεψατε τα 4 παιδιά με αρχές. Όλα με σπουδές. Όλα στην υπηρεσία της Κοινωνίας. Αξιώθηκες να καμαρώνεις τα αγόρια σου Ανώτατους Αξιωματικούς του Ενδόξου Ελληνικού Στρατού. Τα κορίτσια σου Νοσηλεύτριες, γεμάτες αγάπη και καλοσύνη για τον συνάνθρωπο.
   Όταν μεγάλωσα, με τίμησες πολύ με την εμπιστοσύνη και τη φιλία σου. Γνωρίζοντας την αδυναμία μου στη μελέτη της Ιστορίας, παρέμενες κοντά μου με τις ώρες και ανέφερες περιστατικά γενικού και κυρίως τοπικού ενδιαφέροντος.
   Κρατώ σαν παρακαταθήκη τις συμβουλές σου. Να αγαπάμε και να συγχωρούμε τους πάντες. Όπου σε συναντούσα, πάντα είχες κάτι καλό να μου καταθέσεις. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα.
   Εύχομαι ο Τριαδικός μας ΘΕΌΣ, να κατατάξει την εκλεκτή ψυχή σου μετά των ΑΓΊΩΝ ΤΟΥ στον ΠΑΡΆΔΕΙΣΟ. Από εκεί να προσεύχεσαι για όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Να παρακαλεις τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΌ μας και για την ΕΛΛΆΔΑ μας, που τόσο αγαπούσες. Στην οικογένεια σου ο ΘΕΌΣ να χαρίζει ΥΓΕΊΑ και κάθε ΕΥΛΟΓΊΑ και να χαίρεσαι από εκεί ψηλά την πρόοδο και προσφορά τους στην κοινωνία.
   ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΏΝΙΑ Η ΜΝΉΜΗ ΣΟΥ.