01 Φεβρουαρίου 2017

Τα POS φέρνουν πρόστιμα

Τα POS φέρνουν πρόστιμα
Η τρέλα του παραλόγου .
Τα POS θα πρέπει να ενεργοποιηθούν από όλους που συναναστρέφονται  με αγοροπωλησίες σε τρία εξάμηνα έως τον Ιούνιο του 2018 και θα πρέπει να έχουν 2 σήματα  POS ένα εξωτερικό και ένα επάνω από την ταμειακή μηχανή και οποίος δεν έχει το σήμα θα τιμωρείτε με 1000 ευρώ. Αυτή η ιδέα θα πρέπει να πάρει βραβείο Nόμπελ…. μα χριστιανέ μου δεν ήταν ποιο εύκολο να πεις ότι από την τάδε ημερομηνία οφείλουν όλοι ανεξαιρέτως να έχουν το μηχάνημα και  όποιος δεν έχει  POS θα του κλείνω το επάγγελμα για τόσες ήμερες και θα του βάζω πρόστιμο τοτ ;;;;; υπάρχει και η άλλη λύση όταν πάω να πληρώσω με POS και ο επαγγελματίας η ο πλανόδιος  δεν έχει η δεν τα παίρνω η τα παίρνω και του λέγω θα έλθω να σε πληρώσω όταν θα έχεις POS…. Τότε ποιος έχασε ;  Εάν αυτό το σκέφτηκε ο Υπουργός δεν έχω να πω τίποτα έχει εκλέγει εάν όμως του έδωσαν αυτή την ιδέα οι σύμβουλοι του που τους καλοπληρώνουμε να τους στείλει να φυλάνε τα Ίμια .
Τώρα με τις Κάρτες αυτές είτε είναι πιστωτικές η χρεωστικές η αναφέρονται σε κάποιο λογαριασμό και είναι δεσμευμένες στον τάδε λογαριασμό ……μου έρχεται μια γριούλα και μου λέει έχεις μηχάνημα για κάρτα ..ναι γιαγιά ….μπαίνουμε  στην διαδικασία και την ρωτώ τι λογαριασμός είναι τρεχούμενες η ταμιευτήριου και μου απάντα της Εθνικής …ωραία γιαγιά έχεις λεπτά σε βιβλιάριο η άνοιξες λογαριασμό για την κάρτα  μπα παιδάκιμ δεν καταλαβένης Εθνικής σούπα κτος είσαι  … κάνω τον σταυρό μου και επιλέγω ένα από τα δυο και μου βγήκε …εάν δεν μου έβγαινε θα έπρεπε να ξανακάνω την διαδικασία και η γιαγιά θα μου έλεγε ότι την έκλεψα …..ιστορίες για κλάματα ανθρώπων με υψηλά αξιώματα που θα έπρεπε να διευκολύνουν την καθημερινότητα του πολίτη και όχι να την δυσκολεύουν   … Γεώργιος Καλόκληρος