22 Ιουνίου 2017

Πάνος Κουκουρδέλης: Είναι τιμή μου να αγωνίζομαι στον Τρίκαρδο

Στην ερώτηση: "Τι σ΄έκανε να παραμείνεις στην ομάδα του Τρικάρδου για τρίτη συνεχόμενη χρονιά χωρίς να το σκεφτείς και από τις πρώτες συζητήσεις ήσουν θετικός, ο Πάνος Κουκουρδέλης μας απάντησε:


"Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος για την παραμονή μου στην ομάδα του Τρικάρδου και τη νέα σεζόν γιατί: 
α) Ήταν επιθυμία και της Διοικήσεως και του προπονητή μου και δική μου φυσικά. 
β) Η συμπεριφορά και το κλίμα στην ομάδα είναι ικανοποιητικό και νιώθεις ότι
είσαιοικείο περιβάλλον με αποτέλεσμα να δένεσαι, να γίνεσαι ένα. 
γ) Ο Τρίκαρδος είναι ιστορικό σωματείο και είναι τιμή να αγωνίζεσαι εκεί.
 δ) Οι προοπτικές της ομάδας και οι απαιτήσεις είναι υψηλές και αυτό προκαλεί πρόκληση.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τη Διοίκηση του Τρικάρδου, τον προπονητή μου, τους συμπαίκτες μου για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου και στις ικανότητές μου και με την ευχή να έχουμε υγεία υπόσχομαι ότι θα τιμήσω αγωνιζόμενος τη φανέλα με όλες μου τις δυνάμεις."