26 Μαΐου 2017

Γί αυτό έμεινα στον Τρίκαρδο ( Κώστας Βαλτογιάννης )

Ο Κώστας Βαλτογιάννης αιτιολογεί με μια ευχαριστήρια ανακοίνωση την παραμονή του στον Τρικαρδο.
" Θέλω μα ευχαριστήσω το ΔΣ του Τρικάρδου και τον προπονητή μου για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου με αποτέλεσμα να αποδεχτώ χωρίς δεύτερη σκέψη την πρόταση ανανέωσης στην ομάδα και τη νέα σεζόν. 
Έχω αγωνιστεί σε ομάδες που πρωταγωνιστούσαν και συνεχίζουν ακόμη και σήμερα και γνωρίζω ότι ο Τρίκαρδος κινείται στα πλαίσια ομάδας με όλη τη σημασία της έννοιας.
Ο Τρίκαρδος είναι ομάδα με ιστορία την οποία όλοι σεβόμαστε και θέλω να είμαι κομμάτι στη συνέχειά της.
 Η Διοίκηση με τον πρόεδρο κύριο Γιάννη Τριανταφυαλλάκη και τα υπόλοιπα μέλη της είναι κοντά στην ομάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μας ώθησαν να λειτουργούμε ενωμένοι ως μια οικογένεια. Ελπίζω κι εύχομαι να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της ομάδας μου τη νέα χρονιά και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. 
Τα υπόλοιπα στον αγωνιστικό χώρο
                                                                                                             Με τιμή
                                                                                                Κώστας Βαλτογιάννης"