28 Μαΐου 2015

Τάσος Αποστολίδης: Ο λόγος που εγκατέλειψα την ομάδα

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ομήρου Νεοχωρίου που μου δίδαξε πως δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι κανέναν και πως άνθρωποι που σου φαίνονται αξιόπιστοι είναι σκάρτοι και ανέντιμοι. 
Αυτός ο άνθρωπος μου έδωσε τον "λόγο" του πως θα μου έδινε το συμφωνηθέν ποσό τον Φεβρουάριο και πως εγγυάται ο ίδιος για τα χρήματά μου....  
Όταν έφτασε αυτή η ώρα λοιπόν με πήγαινε από εβδομάδα σε εβδομάδα και τον Απρίλιο 
αποφάσισα να σταματήσω από την ομάδα... Μετά το τέλος του πρωταθλήματος και αφού δικάστηκα από 5 μέλη του συμβουλίου η απόφαση ήταν να μην πληρωθώ ούτε για τα δεδουλευμένα μου επειδή άφησα την ομάδα... Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος αυτού του ανθρώπου που μόνο κακό κάνει στον αθλητισμό του τόπου... Αυτή την στιγμή προσπαθεί να κόψει χρήματα από παίκτες αναλόγως από το πόσες προπονήσεις έχουν χάσει ενώ όλοι οι παίκτες είναι απλήρωτοι.... Τα συγχαρητήρια μου για το κύρος του λόγου αυτού του ανθρώπου και ελπίζω να εκλεγεί την επόμενη φορά στην περιφέρεια καθώς έχει ταλέντο στο τάξιμο... Η νέα χρονιά και το πόσοι και ποιοι ντόπιοι παίκτες θα είναι στην ομάδα θα κρίνει την επιτυχία του..

Τάσος Αποστολίδης