21 Απριλίου 2015

«Τι θα ευχόσασταν να ήξερε η δασκάλα»: Τα οικογενειακά δράματα που αποκάλυπτει η ερώτηση αυτή σε μαθητές [εικόνες]


Η Kyle Schwartz είναι δασκάλα στην τρίτη τάξη σε Δημοτικό σχολείο του Ντένβερ στο Κολοράντο, όπου το 92% των μαθητών βασίζονται στο επιδοτούμενο πρόγραμμα μεσημεριανού.
Η νεαρή δασκάλα ανακάλυψε πως
τα χρήματα για το φαγητό είναι το λιγότερο πρόβλημα που έχουν τα παιδιά της τάξης της. Πολλά από αυτά αντιμετωπίζουν το bullying, έχουν άγχος για τους βαθμούς τους, ενώ άλλα δεν αντέχουν την ιδέα πως δεν έχουν γονείς.
Ολη η ιστορία ξεκίνησε όταν η Kyle ζήτησε από τα παιδιά να απαντήσουν στην ερώτηση: «Τι θα ευχόσασταν να ήξερε η δασκάλα», με τις απαντήσεις των παιδιών να εκπλήσσουν και να συγκλονίζουν.
«Μακάρι η δασκάλα μου να γνώριζε πως δεν έχω έναν φίλο να παίξω»
«Μακάρι να ήξερε πως η μαμά μου είναι άρρωστη και το βράδυ ήταν στο νοσοκομείο»
«Μακάρι να ήξερε πως δεν διαβάζω καλά μερικές φορές, επειδή η μαμά μου δεν είναι εδώ»
«Μακάρι να ήξερε πόσο μου λείπει ο μπαμπάς μου, ο οποίος απελάθηκε στο Μεξικό, και έχω να τον δω 6 χρόνια»
«Μακάρι να ήξερε τους γονείς μου»
«Μακάρι να ήξερε πως είναι να σε πειράζει η τάξη σου. Το μισώ αυτό»
«Μακάρι να ήξερε πως θέλω να πάω σε κολλέγιο»
«Μακάρι να ήξερε πόσο πολύ προσπαθώ ακόμα και αν δεν παίρνω καλούς βαθμούς μερικές φορές. Ακόμη, να ήξερε πως αγχώνομαι αλλά όταν μπαίνω στην τάξη γίνομαι καλύτερα»

iefmerida.gr